2010. szeptember 1., szerda

Aloe vera választék, forgalmazó cégek tesztje.

Szia kedves látogató!






Mielőtt belekezdenék, enged meg, hogy bemutatkozzam. Csanády Gábornak hívnak és 2008 óta fogyasztok aloe vera gélt, napi rendszerességgel. Az oldalt azért hoztam létre, mert nekem igen hatékonyan segített az aloe, ezért próbálom blogomon keresztül minél több olvasómmal megismertetni ezt az igen hatékony gyógynövényt. Az oldalam nem üzleti célú, a piaci választékról azért fogok írni, hogy megspóroljam nektek azt a sok időt valamint pénzt, amit én azzal töltöttem és költöttem, hogy végig próbáltam a termékeket. Több száz oldalt, több tucat weboldalt tanulmányoztam át, sok üzletet látogattam végig, sőt még termékbemutatón is jártam. Szóval tényleg fektettem a témába energiát, aminek végső konzekvenciáját most 2 oldalban tömören összefoglalok.


Mielőtt találkoztam az aloe vera géllel már orvoshoz jártam, és éppen egy ct vizsgálat időpontjára vártam, amit 3 hónappal előre jegyeztek. A panaszaim igen széleskörűek voltak, amitől elégé be voltam parázva, mert 35 évesen azért furának tartottam, hogy ennyi minden bajom van. Persze hozzá kell tennem, hogy a rohanó életvitelem erre csak pluszban rá tett. Folyamatos munka, felelősség, terhelés, kevés szabadidő és az is leginkább haszontalan. Persze nem akarlak sokat untatni a részletekkel.

Azért annyit illik megosztanom, hogy mi az amiben segített a gél: többek között vérnyomás ingadozásom megszüntetésében, stressz okozta erős fejgörcsök elmulasztásában, napközbeni fáradságom leküzdésében. Tartós szedését követően megszűntek éjszakai vizelési problémáim, erős hátfájásom enyhült, memóriám ismét a régi lett és idegeskedni se idegeskedek azóta annyit. Lényegében minden bajomra gyógyírként hatott vagy a másik magyarázat, hogy én beszélem be magamnak és Önszuggesztióval gyógyultam meg. Persze ezt csak viccnek szántam azoknak, akik totál szkeptikusak. Amit azóta tudok az az, hogy 35 évig lényegében csak kihasználtam a testemet (cigi, pia, éjszakázás, meló). Azóta, hogy erre rájöttem, arra is odafigyelek, hogy mit eszem és mennyit mozgok. Ezt is az aloén keresztül ismertem fel. "Aki betegségből felgyógyul, az jobban értékeli az egészséget"


Az aloét úgy ismertem meg, hogy egy ismerősöm szolt nekem először egy „csodanövényről”. Bevallom előtte vajmi keveset tudtam a termékekről, melyek a nővényből készülnek, mert annyira nem érdekeltek az ilyen „humbuk gyógymódok”.  Az illető az FLP ügynöke, így többszöri nyüstölésére elmentem egy termékbemutatóra, ami igaz, hogy teli volt felépített marketingfogásokkal, de engem meggyőzött, hogy kipróbáljam, főként azért is mert tudtam, hogy baj van. Azon mondjuk már akkor ledöbbentem, hogy mennyire drága termékekről van szó. Nem baj - gondoltam magamban - több is veszett Mohácsnál, mindjárt vettem 30 ezer forint értékben terméket. Volt közte Gin-Chia, Först, és Gél. Ami számomra a legmeggyőzőbb volt az a natúr gél fogyasztása, aminek hatására két héten belül elmúltak a szédüléssel kapcsolatos tüneteim és a fejgörcseim is enyhültek. Azzal, hogy a szédülés teljesen elmúlt elkezdtem hinni a dologban.

Mivel a Foreve Living Productnak köszönhetem, hogy elindultam az egészség útján ezzel le is zárnám a kommentemet, nem akarok jobban bele menni az MLM rendszerükbe, mert azzal kapcsolatban volna negatív hozzászólásom is, amit nem akarok megosztani veletek. Megpróbáltatott és elbukott, maradjunk ennyiben.

A termékek kiválósága azonban nem volt kétséges számomra ezután. Érdekes módon, ahogy ráhangolódtam a témára, elkezdtek szépen csöpögni az infók. Így találtam rá az aloeverawebaruhaz.hu oldalra. www.aloeverawebaruhaz.hu . Ő tőlük rendelek a mai napig is aloe termékeket. Az itt kapható termékek ára fele annyi, mint az FLP-nél, és minőségben ugyan olyan kiváló. Most havi 3950 Ft költök el náluk, ami igen csekély összeg az egészségemre. Egy üveg gélt veszek havonta, amivel százszor töbre megyek, mint ha ugyan ezt a pénzt gyümölcsökre költeném. Amúgy ez egy Amerikai cég, aki több mint 30 éve foglalkozik aloe termékek gyártásával és ezt úgy, hogy saját ültetvényeiről származó aloét dolgoz fel. Ezt csak azért írom, mert sok olyan cég van, aki úgy reklámozza magát, hogy Ők az eredeti, azonban tudomásom van róla, hogy nem saját aloe ültetvényeik vannak, hanem más cégektől vásárolják az aloét. Ez csak azért problémás, mert ha az aloét szüretelést követően 3-5 órán belül nem dolgozzák fel, akkor rohamosan el kezd veszteni értékes hatóanyagaiból. Ez a web áruház amúgy kizárólag a Lily Of The Desert termékeit forgalmazza, és a jó hír, hogy nem kell részt venni semmilyen MLM rendszerben. Mondjuk igaz, hogy webáruházról van szó, ami elég bizalmatlannak tűnhet azok számára, akik nem vásároltak még ily módon, de megnyugtatásukra mondom, hogy a cég rendszeresen szokott promóciós kitelepüléseket szervezni, ahol személyesen is lehet tőlük vásárolni és online rendelés esetén csak a kiszállítást követően kell fizetni. Tehát nincs előrefizetős mutyi átbaszosdi! (sorry). Az is jó hír, aki budapesti, hogy Budapest területén díjmentesen szállítanak ki. Vidékre is kedvező a kiszállítás, a Magyar Postával küldik, de nem a postai díjszabáson, hanem alatta. Vidéki címre a postaköltség 1000 Ft. Még így is jócskán megéri! Szerintem webáruházuk jól felépített, könnyen tud navigálni benne a látogató. Az is tetszik, hogy minden részletet megtudhatunk, részletes leírások, videók, fényképek és blog vár minket, hogy a legszélesebb körű tájékoztatást kapjuk. Ezt azonban úgy teszik, hogy az oldalon semmi zsufoltság nincs. A hab a tortán, hogy az elérhetőség menűpont alatt az Amerikai és a Magyar ügyvezetők fényképpel ellátott telefonszámmal szerepelnek. Ez azért bizalmat kelt, minden képpen.

Azonban azoknak, akik nem kívánnak élni a webáruház adta kényelemmel, vagy nincs idejük várni 3-5 napot a termékre, azok egy kicsivel drágában tudnak vásárolni aloe vera gélt a DM és a Rossman üzleteiben. Ezeket a termékeket is kipróbáltam. Az egyik a TV-ben is hirdeti magát Üstöki Kft. néven. Most lehet, hogy be fognak perelni, habár szabad országban élünk, de róluk hallottam egy bioüzletlánc tulajdonosától, hogy ez a cég a Lily Of The Deserttől (www.aloeverawebaruhaz.hu) szerzi be az alóét, úgy hogy az amerikai cég palackozza, az Üstöki Kft meg rá ragasztja a címkéjét.  Ami nem bűn, mert ügye a TESCO gazdaságos termékek is így készülnek. Megbíznak egy gyártót, aki saját címkéje helyett a TESCO címkéjét rakja a termékre. Annyi a két példa között a különbség, hogy a TESCO olcsóbban adja ezeket a termékeket, míg a TV-ből ismert Üstöki Kft drágában adja, mint az eredeti. Na mindegy akinek nem inge nem veszi magára, de minek vegyem meg drágábban, ha nem muszáj. Azért, hogy pozitívat is mondjak róluk, igen sokat tesznek az aloe népszerűsítéséért, mint az FLP is, igaz haszon reményében, de akkor is ezt külön dicsérem. Mert minél több ember ismeri meg, annál többen lesznek egészségesek. Szóval aki szeretne beszállni a reklámköltségükbe eszmei megfontolásból, azoknak ezt a két terméket ajánlom.  A webáruházuk címe www.prolong.hu . Senki ne ijedjen meg, mert egy egykeréken motorozó fickó van a nyitó oldalukon. Ez annak okán alakult így, hogy első termékük egy prolong nevezetű motorolaj adalék volt és csak ezt követte az aloevera. Mondjuk számomra érdekes ez a szárnyalás a termékszegmensek között. A „Forever 365 AloeVera” menüre kattintva olvashatunk egy rövid beszámolót a nővényről, majd a lap alján letölthető dokumentumok vannak az FLP-vel (Forever Living Product) szemben megnyert védjegyoltalmi perek Bírosági Határozatairól. Szegények, más tollával ékeskednek, majd beperli Őket az FLP, azt megnyerik, mert „jó” a jogrendszer, és dicsekvésből kirakják az oldalukra. Na mindegy! Döntse el mindenki maga. A vásárlás elég könnyű. Második menüpont  „online vásárlás”-ra kattintva bejönnek a termékek (szöveges formátumban), először a motorolajok, aztán az aloe termékek. Azt furcsállom, hogy az egész oldalon nem találtam egyetlen egy termék fotót sem, mint valami garázs mutyi üzletbe léptem volna be, ahol a pult alól kell kérni. Minden esetre itt kell Kiválasztani a terméket, amelyik érdekel, beírjuk a darabszámot, görgetünk a lap aljára. Ott megadjuk név, cím, stb és a rendelés elküldése gombot lenyomjuk. A teljeséghez hozzátartozik még az is, hogy van egy mintaboltjuk a XIII. kerület Katona József utcában, itt tuti mutatnak palackozott terméket.

A legutolsó termék amivel én megismerkedtem és amiről érdemes szólni, az a Alveola Kft. Aloe gélje. Ez a cég kifejezetten a drogériákra szakosodott (DM, Rossman, stb).  Árban azt a kategóriát képviseli, amit az Üstöki Kft. (prolongos). Egyszer vettem egy palackkal, azonban egy kicsit hígnak találtam, de ez nem befolyásolja a minőséget, lehet hogy a termés volt olyan. Ezt jó tudni, hogy évszaktól függően változhat a gél álaga, de ez nem befolyásolja a minőséget.  Mivel egyszer kóstoltam így se jót se rosszat nem tudok mondani róla, ezt követően megtaláltam az aloeverawebaruhaz.hu-t, így ügyefogyottá vált a kérdés, hogy vegyek e még tőlük aloét. A cégről keveset lehet tudni, honlapjuk címe www.aloe-vera-alveola.hu . Ha nincs kedved böngészni, mondok egy pár gondolatot róla. Nagyon nincs értelme odalátogatni, habár a honlapjuk igen szép, ezt tuti web grafikus készítette, nem úgy mint a prolong.hu oldalát.  Szépen fel vannak tüntetve a termékek, ami mellé még leírást is mellékeltek. A termékek mellé ajánlott fogyasztói árakat írtak, ez azért van, mert Ők közvetlenül csak viszonteladókat szolgálnak ki. Az oldalból ki is derül, hogy ez inkább nekik szól. Habár tudsz rendelni az oldalon keresztül. Amennyiben rámész a „rendelés” fülre, ott felajánl lehetőségeket, hogy mely webáruházak árusítják az ő termékeiket. Az is kiderül, hogy melyik nagyobb áruházlánc vagy drogéria forgalmazza termékeit.  Amit viszont nem találtam az az, hogy honnan származik az aloe vera nővény amiből készítik a termékeket.  Ez azért fura számomra, mert itt megint nem lehet tudni, hogy saját ültetvénnyel rendelkeznek, vagy csak feldolgozó üzemmel és valahonnan megveszik a nyers aloét. Ez utóbbi azért fontos, mert így veszít a hatóanyag értékéből a nővény.

Mindent összefoglalva:
A négy termékforgalmazó közül azért ajánlom a www.aloeverawebaruhaz.hu Lily Of The Desert termékeit, mert ez közvetlenül a gyártótól származik, erről az oldalukon is olvashatsz és minden képpen ez van a legjobb árban. Tehát magasan a legjobb ár-érték viszony! A legtöbb és leghasznosabb információt itt kapod meg, a webáruház könnyen kezelhető, fizetni csak a termék megérkezését követően kell.  Az oldalon csak ezzel a termékkel találkozol, tehát kizárólag ezzel foglalkoznak és weboldaluk a végfelhasználóra épül fel, azaz rád!

Jó döntést a választáshoz!

Csanády Gábor

5 megjegyzés:

  1. Gábor, azóta is iszod az aloe gélt? A bejegyzésed 2010-es, kivváncsi lennék azóta mi a tapasztalatod.

    VálaszTörlés
  2. A Lily of the desert feleannyiért pénzért - egészleveles változatosságot Kínál .Az Aloe levelében elég sok a hashajtó hatással hatóanyag, ami hosszútávon veszélyes.Ezért nem lehet összehasonlítani az FLP géllel!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, Andi vagyok és egy kérdésem lenne az aloe Vera gél LR kapcsolatban!

    VálaszTörlés
  4. Decemberben rendeltem egy Turbokid formulát és az aloe Vera gelre rá volt írva hogy 3×30 ml naponta ami nekem nagyon soknak tűnt de ha úgy van rá írva akkor bisztos hogy úgy kell nem? A lányom 4 éves és megita de közben nagyon beteg let: köhögöt éjjel fájt nagyon a mellkasa 4 hétig! Ma még kaptam a következő adagot és egy kísérő papírt is amelykre rá volt írva hogy 30 ml naponta ,dehat szerintetek mennyire veszélyes a tulasogolast mert 3 szor anyt kapott naponta ,a tájékoztatás miatt 😞

    VálaszTörlés